Autodesk AutoCAD MEP 2019.0.1

Autodesk AutoCAD MEP 2019.0.1

  • کاربرد : نرم افزار ترسیم نقشه تاسیسات ساختمان
  • نسخه :Version 2019.0.1 (x64-x86)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار تاسیسات یا نرم افزار کاربردی طراحی تاسیسات و مدل نمودن اطلاعات و تاسیسات ساختمان Building Information Modeling BIM برای بررسی طراحی و نمایش تاسیسات مکانیکی ، الکتریکی و لوله کشی ساختمان است . Mechanical, Electrical, and Plumbing MEP . از این نرم افزار مهندس تاسیسات مهندسین مکانیک و یا مهندسین معماری و عمران برای رفع نیازهای خود در طراحی و پیاده سازی تاسیسات ساختمان استفاده می کنند . تاسیسات ساختمان به مجموعه لوازم و تجهیزاتی گفته می شود که برای استفاده مفید از ساختمان و تعمییر و نگهداری آن نیاز است ، مجموعه سیستم که استفاده ازساختمان و مجتمع ها را امکانپذیر می کند . طراحی وتجهیزات استفاده از هر ساختمانی با شروع پروژه ساختمان آغاز می گردد و نیازمند طراحی و تعیین دقیق نیازهای ساختمان و مواد و تجهیزات آن می باشد .
برخی از امکانات نرم افزار Autodesk AutoCAD MEP
محیط آشنای نرم افزار AutoCAD.
امکانات ویژه جهت شرکت های بزرگ نقشه کشی.
استفاده از ابزارهای اختصاصی برای طراحی شماتیک.
امکان حاشیه نویسی هوشمند در نقشه ها.
فراهم کردن گرافیک بسیار بهتر برای نقشه ها و طرح ها.
مدیریت رسم.
گزینه های پیشرفته نمایشی.
فراهم کردن تعداد زیادی قالب از پیش آماده.
طراحی بوسیله Dynamic Input و Grips.
امکانات راهبری پروژه.

Description

AutoCAD MEP is AutoCAD for the design of heating, ventilation, electrical and sanitary systems of buildings. A familiar environment AutoCAD provides higher accuracy of documentation for engineering systems. Automation of drawing operations and the collision detection function help to increase productivity and reduce errors. Maintenance of the engineering systems project during construction and other stages of the building's life cycle is made possible through reliable DWG technology.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری