Software4U Office CleanUP 5.0

Software4U Office CleanUP 5.0

  • کاربرد : بهینه ساز و حل مشکلات آفیس
  • نسخه :Version 5.0.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Software4U
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Office Clean UP یک ابزار برای بهینه سازی و تعمیر کردن برنامه های مختلف مایکروسافت آفیس از جمله Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Access, Onenote, Infopath, Project, Publisher و Visio در صورتی که دچار مشکل شده باشند است که توسط استودیو برنامه نویسی سافت فور یو Software4U منتشر شده است . این نرم افزار برنامه های افیس از نسخه های قدیمی آن تا جدید یعنی 97 تا 2016 را پشتیبانی می کند به خصوص ورژن های جدید و ورژن های مختلف در کنارهم به طور مثال ورژن 2013 در کنار ورژن 2013 برنامه های مایکروسافت آفیس ، ممکن بعضی از دستور عمل های این برنامه دچار اختلال شود در این صورت کافی است کافی است تا برنامه را در پاک کرده و مجدد نصب کنید .این برنامه از دو حالت مختلف repair-installation و fast-repair برای تعمیر برنامه های آفیس استفاده می کند که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی می باشند که بسته به نیاز تان یکی از دو حالت را انتخاب کنید .
قابلیت های کلیدی نرم فزار Office Clean UP :
- پشتیبانی از نسخه های مختلف آفیس
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- امکان بهینه سازی برنامه های مختلف افیس
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- دارای دو حالت fast-repair و repair-installation برای تعمیر برنامه ها
- و ...

Description

The Office CleanUP 5.0 is a software program to configure and repair Microsoft Office applications like Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Access, Onenote, Infopath, Project, Publisher and Visio, if it needed. The program supports Microsoft Office 97 to 2016. Especially earlier Office versions, or mixed Office version installations, e.g. 2013 and 2016, is it possible that some functions leave the service. To solve the problem is often a uninstallation and new installation nessesary. This can be very lengthy and frustrating. With the Office CleanUP, it is possible to resolve most errors with one click.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری