PUSH Video Wallpaper Video Screensaver 4.18

PUSH Video Wallpaper Video Screensaver 4.18

  • کاربرد : نرم افزار قرار دادن فیلم به عنوان پس زمینه ویندوز
  • نسخه :Version 4.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PUSH Entertainment
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری است که کاربران سیستم عامل ویندوز به واسطه آن می‌توانند حال و هوایی زیبا و زنده را به محیط سیستم ببخشند. همانطور که می‌دانید، به طور پیش‌فرض کاربران صرفا قادرند تصاویر ثابت و فاقد حرکت را به عنوان بک‌گراند دسکتاپ سیستم تنظیم کنند. به کمک نرم افزاری که در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، این امکان فراهم خواهد بود که برای بک‌گراند سیستم یک فایل ویدیویی، انیمیشن و یا والپیپر زنده را تعریف کنید. با این عمل، محیط بک گراند سیستم همواره در حرکت بوده و حال و هوای جذابی را به کاربر در حین فعالیت روزمره می‌بخشد.

فرض کنید که با استفاده از این نرم افزار، فیلم و یا قطعه ویدیویی دلخواه خود را به عنوان تصویر متحرک پس زمینه سیستم تعریف کرده باشید. این برنامه از تمامی نسخه‌های ویندوز پشتیبانی کامل داشته و کاربران می‌توانند با تنظیم فایل‌های ویدیویی، انیمیشن‌های متحرک GIF و …، از تماشای دائم تصاویر متحرک در پس‌زمینه سیستم لذت ببرند.ویژگی های نرم افزار PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver :

– قابلیت زیباسازی محیط سیستم عامل ویندوز با استفاده از فایل‌های ویدیویی و یا انیمیشن‌های GIF

– رفع محدودیت استفاده از تصاویر ثابت و بی‌روح در بک‌گراند سیستمی

Description

PUSH Video Wallpaper will immensely boost the entertainment level of your desktop by allowing you to play videos, youtube videos and animated gifs as your wallpaper in the background. You can apply Windows Vista Ultimate Dreamscene video wallpapers on all the latest operating systems such as Windows 10, 8.1, 8, 7. When your computer is inactive it doubles as a video screensaver too, so you can watch your favorite videos. PUSH Video Wallpaper is exactly the app you need, offering a very intuitive method for setting videos as wallpapers, without making any changes to the operating system.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری