SIW 2018 v8.2.0502a Enterprise Edition

SIW 2018 v8.2.0502a Enterprise Edition

  • کاربرد : نرم افزار مشاهده اطلاعات کامل سیستم
  • نسخه :Version 8.2.0502
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Gabriel Topala
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار مشاهده اطلاعات کامل سیستم دانلود SIW ابزاری کامل و کم حجم برای مشاهده انواع اطلاعات در مورد کامپیوتر می باشد. این مشخصات شامل اطلاعاتی در مورد مادربورد، BIOS، پردازندهMemory ، Devices، درایورها، هارد دیسک، چاپگر، پرینتر و …می باشند. که علاوه بر اطلاعات سخت افزاری، اطلاعاتی در مورد سیستم عامل، برنامه های نصب شده، Product Key، اینترنت، کاربران و …نیز قابل مشاهده و مقایسه هستند. دانلود SIW مخفف System Information for Windows می باشد که به راحتی توسط آن می توانید تمام اطلاعات بدست آمده را در قالب یکی از فرمت های CSV, HTML, TXT یا XML از برنامه دریافت و ذخیره کنید. نرم افزار مشاهده اطلاعات کامل سیستم SIW به خوبی بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز ۱۰ نصب شده و با کارایی بالایی در ویندوز ۱۰ اجرا می شود. هم چنین این نرم افزار بر روی سیستم عامل های ویندوز ۸٫۱ / ویندوز ۸ / ویندوز ۷ / Vista / ویندوز XP قابل نصب و اجرا می باشد.

Description

SIW is an advanced System Information for Windows tool that analyzes your computer and gathers detailed information about system properties and settings and displays it in an extremely comprehensible manner.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری