آموزش جامع نرم فزار Word 2010

آموزش جامع نرم فزار Word 2010

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهندس شاهین شاکری / مهندس ندا مفاخری
  • تعداد صفحه : 157

توضیحات

نرم افزار مایکروسافت ورد یکی از مشهور ترین نرم افزارهای واژه پرداز دنیاست. نرم افزار های واژه پرداز همان طور که از اسمشان پیداست، کار با متن و واژه ها را بر عهده دارند. در این نرم افزارها می شود متن های مختلفی باری استفاده های مختلف همچون مقاله، گزارش، کتاب و … نوشت. این نرم افزار یکی از نرم افزار های مجموعه ی نرم افزاری Office است که توسط شرکت مایکزوسافت برای انجام فعالیت های مختلف اداری در نظر گرفته شده است. ورد نیز همچون سایر نرم افزار ها به مرور زمان نسخه های جدیدش به بازار می آید. معمولا اگر کسی یک نسخه ی نرم افزار را به خوبی یاد بگیرد، کار با نسخه های بعدی برایش بسیار ساده خواهد شد و فقط کافی است تفاوت های نسخه ی جدید با قبلی را بیاموزد. ویرایشی که در این کتاب به آن خواهیم پرداخت نسخه ی ۲۰۱۰ می باشد. در فصل انتهایی کتاب به تفاوت های نسخه ۲۰۱۳ با این نسخه نیز خواهیم پرداخت تا برای کار با نسخه های روز این نرم افزار پر کاربرد آماده باشید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری