ژنتیک انسانی و جامعه / Human Genetics and Society

ژنتیک انسانی و جامعه Human Genetics and Society

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسندگان : Ronnee Yashon and Michael Cummings
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 333

توضیحات

این کتاب فوق العاده و دانشجو پسند که کاملا مرتبط با ژنتیک انسانی و جامعه است، ضمن بیان مفاهیم اساسی و فرآیند های واقعیت ژنتیکی، به مسائلی که ارتباط مستقیم با زندگی دارند پرداخته، شما را قادر به تصمیم گیری آگاهانه می سازد.
همچنین این کتاب با ارائه اصول ژنتیک انسانی در چارچوب مسائلی که نتیجه آن سیل محصولات، خدمات، و تکنیک های توسعه یافته ناشی از دانش ژنتیک است، تفکر انتقادی در تصمیم گیری های شخصی و حرفه ای شما را، با توجه به ژنتیک، به چالش می کشد.
کتاب ژنتیک انسانی و جامعه با فراهم نمودن آرایه وسیعی ای از نمونه ها، مطالعات موردی، و برنامه های کاربردی، به نگرانی های فردی و اجتماعی، ابزار و دانش تصمیم گیری آگاهانه مربوط به سلامت به عنوان یک سیاست عمومی، و همچنین چگونگی تشخیص اختلالات ژنتیکی و آشنایی با علل و الگوهای وراثتی می پردازد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری