راهنمای پژو 405

راهنمای پژو 405

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 112

توضیحات

پژو ۴۰۵ که در سال ۱۹۸۸ عنوان بهترین خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد یکی از پرفروش ترین خودروهای ساخته شده در کشور است که به دلیل برخورداری از مزایایی همچون ایمنی بالا، مصرف سوخت و آلایندگی پایین، خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قیمت مناسب، اتاق جادار و فرمان پذیری عالی به عنوان یکی از محبوب ترین و مطرح ترین خودروهای ایرانی شناخته می شود. موتور نرم و کم صدای این خودرو ۴ سیلندر بوده و با حجم ۱۸۰۰ سی سی، تلفیقی از قدرت و کشش مناسب را به همراه مصرف سوخت کم و آلایندگی پایین در اختیار قرار می دهد. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس از امکانات فنی و رفاهی روز دنیا همچون موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی سود می برد که این تجهیزات و امکانات به همراه سایر موارد ذکر شده، باعث موفقیت چشمگیر این خودرو در بازار ایران شده است. ۴۰۵ جی ال ایکس دارای بدنه ای بسیار ایمن است که در عین جذب ضربات وارده در تصادفات به واسطه نقاط جاذب انرژی، از استحکام بسیار زیادی در بخش اتاقک سرنشینان برخوردار است که اجازه تغییر شکل آن و ورود صدمه به سرنشینان را نمی دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری