افسانه سه برادر 37

افسانه سه برادر 37

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 720 x 540 / 30 fps
  • زمان : 22:36

توضیحات

کارتون خاطره انگیز و بسیار زیبای افسانه سه برادر بر اساس داستان معروف چینی عاشقانه سه پادشاهی که بر پایهٔ رویدادهای سال‌های پایانی سلسله هان و پیش از آغاز دوره سه امپراتوری شو، وی و وو می‌باشد ساخته شده و در سال ۱۹۹۱ از شبکهٔ NHK ژاپن پخش شده‌است. این کارتون در ایران بسیار شناخته شده می باشد . داستان افسانه سه برادر در سال‌های پایانی سلسله هان اتفاق می‌افتد که دولت مرکزی دچار فساد بسیار شده و شورش‌های بسیاری همچون قیام دستار زردها، امپراتوری را به سوی نابودی پیش می‌برد. در این میان سه دلاور به نام‌های لیو بی، گوان یو و جانگ فی با یکدیگر پیمان برادری بسته تا آرامش و عدالت را برقرار سازند. اما در مقابل آنها نخست وزیر سائو سائوی حیله‌گر قرار دارد که به مقابله با آنها پرداخته و جنگ‌های بسیاری همچون نبرد صخره سرخ میان آنها در می‌گیرد. افسانه ی سه برادر در واقع یک انیمیشن انقلابی بوده است. در این انیمیشن محوریت داستان در مورد سه برادر است که قصد مبارزه با پادشاه ظالم و فاسد خود را دارند. این سه برادر برای اینکار نیازمند سفرهای زیادی هستند و داستانها و اتفاقات در همین سفرها رخ می دهد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری