IK Multimedia - AmpliTube 4 Complete 4.5.0 x64

IK Multimedia - AmpliTube 4 Complete 4.5.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار میکس و مستر آهنگ
  • نسخه :Version 4.5.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : IK Multimedia
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم‌افزار مدل سازی صوتی بسیار پیچیده است که تعداد قابل توجهی از افکت‌های مورد نیاز برای شبیه سازی را در خود جای می‌دهد. این برنامه فوق‌العاده به منظور ایجاد آهنگ گیتار و گیتار بیس با حداکثر دقت و ظرافت طراحی شده است. به لطف فن‌آوری‌های بی‌نظیری که به مرور زمان برای ارتقای فرایند تولید صدا در خانه و استودیو بهبود یافته‌اند، نرم‌افزار AmpliTube همواره در برطرف نمودن نیازهای کاربران خود موفق ظاهر شده است. این برنامه پیشرفته، درست مانند تمامی ابزارهای مدل‌سازی صوتی پرطرفدار، بر اساس یک ساختار پیچیده طراحی شده است. این قابلیت، امکان نصب نرم‌افزار AmpliTube در قالب یک نرم افزار مستقل و یا در قالب پلاگین VST، AAX و یا RTAS را برای شما فراهم می‌سازد.سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
پشتیبانی از فرمت‌های پلاگین VST و RTAS.
ارائه 5 ماژول جداگانه.
ارائه 51 افکت Stompbox.
ارائه 31 مدل Amp.
ارائه 15 مدل Studio Microphone.
ارائه 17 افکت Rack.

Description

Get ready to have your mind (and ears) blown. AmpliTube 4, a major upgrade to the world's most powerful guitar and bass tone studio for Mac/PC, is here and will take you to a level of hyper-realism and customization of tone you never knew possible.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری