نرم افزار انرکلک / ENERCALC Structural Engineerin Library v6.16.8.31 + RetainPro v11.16.07.15

ENERCALC Structural Engineerin Library v6.16.8.31 + RetainPro v11.16.07.15
نرم افزار انرکلک

  • 3.0 (3 رای)
  • کاربرد : کتابخانه ای از ده ها ماژول پرکاربرد برای انجام محاسبات و کارهای مرتبط با طراحی و مهندسی سازه
  • نسخه :Version 6.16.8.31
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit

توضیحات

Structural Engineerin Library کتابخانه ای از ده ها ماژول پرکاربرد برای انجام محاسبات و کارهای مرتبط با طراحی و مهندسی سازه است. این مجموعه در واقع با در نظر گرفتن کارهای تکراری و روزمره مهندسین ابزارهایی را تدارک دیده است که در نهایت برای تسهیل امور، همه آنها را در یک بسته جامع برای استفاده قرار داده است. تیم تخصصی شرکت سازنده به خوبی با فرایند طراحی سازه آشنا است و به همین دلیل تمامی ابزارهای این مجموعه در راستای حل مسائل و مشکلات مرتبط با طراحی، مدلسازی، آنالیز، بررسی استانداردها، آئین نامه ها و …تدارک دیده شده است. استفاده از این مجموعه باعث بهبود عملکرد در انجام کارهای روزانه شما خواهد شد. این ابزارها از سال 1983 تا کنون توسط شرکت ENERCALC طراحی و پشتیبانی شده است و در هر نسخه از برنامه شاهد تغییرات گسترده ای هستیم. با استفاده از Structural Engineerin Library به آسانی میتوانیم تمامی محاسبات مربوط به سیستم مورد نظرمان را به انجام برسانیم.

RetainPro نیز نرم افزاری بسیار کارآمد برای آنالیز و طراحی دیوارهای حائل یا همان سازه های نگهبان است. به کمک این برنامه میتوانید برای هر نوع شرایط تحت فشار و هر نوع پیکربندی سازه نگهبان مناسبی طراحی کنید و با تستهای مختلف میزان مقاومت قسمتهای مختلف آن را مورد آزمون و آنالیز قرار دهید. RetainPro همچنین این امکان را به شما میدهد که با از روش تای بک یا کابل پیش تنیده از گودبرداری ها و ریزش و رانش ها به خوبی جلوگیری کنید. تمامی فرایند طراحی و آنالیز در این روش توسط این نرم افزار انجام میشود.

Description

Since 1983, engineers have relied on ENERCALC's industry leading software solutions to perform structural design and analysis for low to mid rise buildings.

The Structural Engineering Library's collection of dozens of modules is a proven solution to all the typical, repetitive and daily design tasks performed by engineers and architects.

As engineers ourselves we understand the full spectrum of the design process. By carefully combining building code provisions, proven analysis techniques, and standard materials into simple and elegant software, you can quickly design, analyze, or optimize all your daily design tasks.

Now in its sixth major revision and supporting all of the latest building codes and design standards, the Structural Engineering Library is more capable, more flexible and easier to use than ever before. It was redesigned and rewritten from scratch to give a platform to build upon for another 25 years.

Combining a proven reputation, long company history, low price and widespread usage the Structural Engineering Library from ENERCALC is one of (if not the) most widely used structural engineering software package in the United States.

Iconsoftware Updates Watch Training Videos
Read More
TOP RESOURCES
Maintenance & Support Plan

Receive the latest version of your licensed software.

Frequently Asked Questions

Access our complete Knowledge Base.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری