CODIJY Photo Colorization Pro 3.6.1

CODIJY Photo Colorization Pro 3.6.1

  • کاربرد : تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی
  • نسخه :Version 3.6.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CODIJY
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار CODIJY Photo Colorization یک ابزار بسیار کار امد برای تبدیل عکس های قدیمی و سیاه و سفید به عکس های رنگی می باشد این برنامه دارای امکانات مختلفی است که شما به کمک آن می توایند عکس های خودتان را درست کنید . شما به راحتی می توانید از این برنامه بدون داشتن هیچ گونه تجربه قبلی از امکانات آن استفاده کنید .شما می توانید فرمت های مختلف و رایج عکس از جمله PNG, JPEG, TIFF را به کمک این برنامه اجرا کنید .این برنامه از کتابخانه 32 رنگی پشتیبانی می کند و شما می توانید با ترکیب این رنگ ها به رنگ های دیگر برسید . از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به امکان اضافه و حذف کردن رنگ به عکس ها ، امکان پیش نمایش قبل از اعمال تغییرات بروی عکس که این قابلیت فقط در نسخه پرو موجود است . امکان انتخاب بر اساس کانال ها و یا کد هگزای رنگ ها در این برنامه موجود می باشد . شما هم اکنون می توانید نسخه پرو این برنامه را از سایت پاتوق یو دریافت کنید و از تمان قابلیت های برنامه استفاده کنید .

Description

Turn black & white photos into colors masterpieces using state-of-art technology! Enliven old family photos, put together vintage illustrations, test color schemes and more! This easy to use photo editing software colorizes black and white photos, no graphic design talent required! Simply draw basic colored strokes over an area and the program automatically applies color to the selected area.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری