Azuon 7.3.6704

Azuon 7.3.6704

  • کاربرد : نرم افزار یابنده زمان پرواز هواپیما برای ویندوز
  • نسخه :Version 7.3.6704
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Azuon
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با نرم افزار Azoun می توانید به شکل کاملا حرفه ای در سراسر دنیا پرواز های فرودگاه های مختلف را جست و جو کرده و زمانی را بیابید که کمترین ترافیک وجود دارد. هم چنین امکان یافتن ارزان ترین پرواز ها هم می باشد و می توانید پرواز های مخلف را با هم مقایسه نموده و بهترین و مناسب ترین را برای خود بیابید.
ویژگی های نرم افزار Azoun:
- سرچ عمیق : جست و جو و بررسی پرواز هایی که در یک دوره زمانی مشخص هستند و یافتن پرواز های ترکیبی
- جست و جوی هوشمند : محاسبه وقفه های پیش آمده، فیلتر کردن نتایج بر اساس قیمت و ...
- آژانس های خصوصی مسافرتی : آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید آژانس مسافرتی مناسبی را بیابید؟ پاسخ Azoun است! این نرم افزار تمام آژانس های مسافرتی را بررسی کرده و ابتدا بر اساس میزان محبوبیت و مردمی بودن آن ها را مرتب می کند، سپس می توانید بر اساس قیمت و ... نیز لیست موجود را سازماندهی کنید.
- آیا به دنبال پرواز هایی هستید که به شکل همزمان در جهات مختلف هستند؟ کار را به این نرم افزار بسپارید و با انتخاب شهر و کشور مورد نظر پرواز را بیابید.

Description

Meet Azuon! Personal and professional tool that searches for flights directly from a variety of airports in any given period and finds the lowest possible tariffs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری