DVDFab Player Ultra v5.0.1.1

DVDFab Player Ultra v5.0.1.1

  • کاربرد : پلیر بسیار قدرتمند پخش فرمت های مختلف ویدیویی
  • نسخه :Version 5.0.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DVDFab
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار DVDFab Player نه تنها فرمت های رایج را پخش می کند، بلکه قابلیت پخش دیسک های Bluray و فولدرهای Bluray و حتی فایل های ISO را داراست. همچنین این نرم افزار از ویدئو های 2 بعدی و 3 بعدی به طور کامل پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است به راحتی فولدر های DVD و Bluray را از هم تشخیص داده و بصورت اتوماتیک از آنها استفاده کند و همچنین می تواند اطلاعات یک فولدر مانند تاریخ آخرین تغییرات ، دسته ، کارگردان ، بازیگران ، پوستر و ... را به کلی تشخیص داده و به شما نمایش دهد. از دیگر امکانات جالب این نرم افزار رایگان بودن آن است. البته تحت شرایطی خاص.
قابلیت های DVDFab Media Player :
- پشتیبانی از فیلم های بلوری و عادی محافظت شده
- پخش Blu-ray با منوی ناوبری کامل
- پخش فایل های ایمیج DVD & Blu-ray ISO
- امکان تغییر پوسته نرم افزار

Description

significantly improves stability, compatibility and playback smoothness; completely redesigned user interface that brings in totally different PC and TV playback modes both with distinctive media entertainment experience; and ultimate playback capacity that supports navigation menus on DVDs, Blu-rays, and next-generation 4K Ultra HD Blu-rays, with genuine HDR10 and Hi-Res audio output, including Dolby Atmos, Dolby TrueHD, DTS-HD Master and DTS:X, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری