MAGIX Game Control 2.3.2.433

MAGIX Game Control 2.3.2.433

  • کاربرد : نرم افزار بهبود سرعت و مانیتورینگ سیستم برای اجرای بازی
  • نسخه :Version 2.3.2.433
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Digital Transforms
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار MAGIX Game Control یک ابزار حرفه ی برای گیمر های موفق می باشد . این برنامه دارای امکانات مختلفی می باشد که باعث می شود تا تجربه ی بازی کردن بازی بازان حرفه ای و مبتدی بهتر از قبل شود . در این برنامه شما امکان مانیتور کردن ، اشتراک گذاری و بهتر کردن عملکرد بازی کردن تان را خواهید داشت . شما می توانید از محیط بازی به وسیله این بازی فیلم برداری و یا عکس برداری کنید امکان ضبط ویدیو در کیفیت های مختلف و به صورت فول اسکرین یا تمام صفحه از بازی توسط این برنامه ممکن است و در نهایت با دوستانتان در شبکه های اجتماعی مختلفی از جمله فیسبوک ، یوتیوب و ... اشتراک گذاری کنید . در این برنامه شما امکان ماینتور کردن فریم بر ثانیه FPS ، رم Ram ، پردازشگر CPU ، دمای کاری سیستم ، میزان استفاده هارد دیسک و شبکه را خواهید داشت . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان بروز رسانی سیستم است شما به کمک این برنامه قادر هستید تا درایور های سخت افزاری سیستم تان را به صورت خودکار به روز کرده و همین امر باعث بهبود عملکرد سیستم تان خواهد شد .



قابیلت های کلیدی نرم افزار MAGIX Game Control :



- امکان مانیتور کردن سخت افزار سیستم از جمله رم ، سی پی یو ، هارد و شبکه

- امکان فیلم برداری و عکس برداری از بازی

- امکان اشتراک گذاری ویدیو و عکس های ذخیره شده در بازی با دیگران

- بروز رسانی خودکار درایور های سخت افزار سیستم

- کنترل کردن کامل سخت افزار در حین بازی توسط این برنامه

- و.....

Description

MAGIX Game Control is the ultimate tool for successful gamers. It provides you with everything you need to maximize your gaming experience, from performance benchmarking and monitoring to performance boosting and screen capture tools.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری