OfficeSuite Premium Edition 2.30.12667.0

OfficeSuite Premium Edition 2.30.12667.0

  • کاربرد : نرم افزاری برای پردازش و گزارشگیری متن
  • نسخه :Version 2.30.12667.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MobiSystems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

آفیس سوئیت (به انگلیسی: OfficeSuite) نرم افزار سبک و جامع می باشد که در ابتدا برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد. نسخه اندروید آفیس سوئیت توانست کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و این امر باعث شد تا تیم توسعه دهنده به فکر انتشار نسخه سیستم عامل ویندوز آن نیز باشد. شما به راحتی می توانید تمامی اسناد، فایل ها و محتوای خود را بر روی تمامی دستگاه های هوشمند خود به سادگی همگام سازی کنید تا در همه جا به آن ها دسترسی داشته باشید.
شامل یک پردازشگر متن (مانند ورد)، ویرایشگر و مطالعه کننده ی اسناد PDF، ویرایشگر صفحات گسترده (مانند اکسل) و ایجادکننده ی کنفرانس های شما (مثل پاورپوینت) می باشد که همگی با ظاهری مدرن و تمیز ارائه شده اند.

Description

An office suite that includes a word processor, a PDF editor and reader, a spreadsheet editor, and a presentation creator, all of them with modern and clean interfaces. When talking about Office suites, many of you might only point to Microsoft's widely-known product. However, there are other alternatives that you can try out, especially if you are a home user. Very popular on mobile platforms, OfficeSuite has also shifted towards Windows, delivering a suite of office-related tools with a clean look and simple options.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری