TechUtilities 2.1.9

TechUtilities 2.1.9

  • کاربرد : تعمیر مشکلات ویندوز
  • نسخه :Version 2.1.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tech-Pro Limited
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی می باشد که توسط Seven Servos Software Pvt طراحی شده است و توسط کاربران مختلف از سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. هدف اصلی توسعه این برنامه، رفع و تعمیر مشکلاتی می باشد که کاربران ویندوز با آن ها مواجه می شوند. در برخی از مواقع برخی از بازی ها به علت مشکلات فریم نت ورک و ... اجرا نمی شوند. در صورت بروز این گونه ارور ها می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. حجم آن بسیار کم می باشد و رابط کاربری آن بسیار ساده است. سایتی به خصوص برای برنامه تهیه شده است که می توانید انواع ارور ها را در آن مشاهده و بررسی کنید.
ویژگی های نرم افزار TechUtilities :
- رابط کاربری مناسب
- کم حجم و سبک
- تعمیر مشکلات ویندوز
- بدون نیاز به دانش قبلی
- دارای پشتیبانی قوی

Description

TechUtilities is a program developed by Seven Servos Software Pvt. The most used version is 1.1.1, with over 98% of all installations currently using this version. Upon installation and setup, it defines an auto-start registry entry which makes this program run on each Windows boot for all user logins. A scheduled task is added to Windows Task Scheduler in order to launch the program at various scheduled times (the schedule varies depending on the version).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری