Access Password Get Pro 5.3

Access Password Get Pro 5.3

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی پسورد دیتابیس های اکسس
  • نسخه :Version 5.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BistoneSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کم حجم در زمینه بازیابی پسورد مربوط به دیتابیس‌های مایکروسافت اکسس (Microsoft Access) است. مایکروسافت اکسس، یک نرم افزار مدیریت پایگاه داده (DBMS) است که امکان مدیریت داده‌ها را بر پایه روش ارتباطی فراهم می‌کند. با رشد و توسعه هرچه بیشتر نرم افزارهای کامپیوتری و سر و کار داشتن آنان با حجم وسیعی از داده‌ها، امکان عملکرد مستقل آنان فراهم نبود و رفته رفته مفهوم کاملا جدیدی در دنیای نرم افزارهای دیجیتالی مطرح شد. مفهوم پایگاه داده و دیتابیس که امروزه به عنوان یک رشته مهم دانشگاهی شناخته می‌شود، اساس عملکرد بسیاری از نرم افزارها و ابزارهایی است که روزانه با آنان سر و کار داریم.

توسعه‌دهندگان نرم افزار و کارشناسان پایگاه داده که به طور مستقیم با چنین پایگاه‌هایی سر و کار دارند، به منظور محافظت از اینگونه داده‌ها بر روی آنان پسوردهای امنیتی قرار می‌دهند. اما در برخی مواقع، همین حساسیت موجب از بین رفتن کلی دسترسی به فایل مورد نظر می‌شود. نرم افزاری که در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه بازیابی پسورد دیتابیس‌های مایکروسافت اکسس با پشتیبانی از تمامی نسخه‌ها است.ویژگی های نرم افزار Access Password Get Pro :

– پشتیبانی از امکان بازیابی پسورد فایل‌های اکسس (کلیه نسخه‌ها)

– سازگاری با Microsoft Access 97, 2000, 2003, 2007, 2010, 2013, 2016

– عملکرد بسیار سریع و موثر

– فراهم‌سازی امکان دسترسی مجدد به محتویات پایگاه‌های داده اکسس

Description

Recovering passwords for the Access database files

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری