AMS Software PhotoWorks 4.0

AMS Software PhotoWorks 4.0

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش عکس
  • نسخه :Version 4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AMS Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

عکس هایی که با انواع گوشی های موبایل یا دوربین های دیجیتالی گرفته می شوند یا حتی عکس های قدیمی شما ممکن است دارای عیب های تصویری مختلفی چون عدم وضوح و مات بودن، تاریکی یا ... باشند در این حالت نرم افزار های ویرایش تصویر مختلفی وجود دارند که با بهره گیری از آن ها می توانید عکس های خود را ویرایش نموده و اصلاح کنید و یا حتی آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید.
PhotoWorks یکی از این نرم افزار های ویرایش تصویر قدرتمند و هوشمندانه می باشد که در کنار طیف گسترده ای از ابزار های اصلاح و ویرایش عکس به شما کمک می کند تا میزان رنگ، نور، کنتراست، شفافیت، سایز و ... تصاویر خود را تغییر داده و تنظیم کنید. همچنین مجموعه ای از افکت های جذاب و متنوع به شما در خلق تصاویر جذاب و زیبا کمک خواهد کرد. قابلیت های گسترده در کنار یک رابط کاربری آسان موجب شده است که هم عکاسان آماتور و هم عکاسان حرفه ای از کار کردن با این نرم افزار ویرایشگر عکس لذت ببرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoWorks:
- تنظیم میزان روشنایی و کنتراست تصاویر
- تصحیح رنگ‌ها، تغییر شدت رنگ‌ها و ...
- امکان برش و تغییر سایز تصاویر
- امکان تغییر و ویرایش تصاویر پرتره
- امکان حذف اشیاء ناخواسته از تصویر
- امکان اضافه کردن متن و واترمارک بر روی تصاویر
- مجموعه ای از ده‌ ها افکت تصویری متنوع و جذاب
- شامل چندین براش در اندازه های مختلف
- رابط کاربری آسان
- و ...

Description

Not quite happy with your photos? Tricky weather and lighting conditions or a stranger in the background have ruined a priceless shot? Vacation pictures do not look as vibrant as you hoped they would? With PhotoWorks in hand, you will get the tools that let you save a spoiled shot or turn an average picture into a photography masterpiece. This seemingly simple photo editing program has the latest image processing technology under the hood for you, this means perfect pictures with a couple of mouse clicks!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری