Defraggler Professional 2.22.995

Defraggler Professional 2.22.995

  • کاربرد : یکپارچه سازی هارد دیسک
  • نسخه :Version 2.22.995
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Piriform
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Defraggler نرم افزاری برای یکپارچه سازی هارد دیسک میباشد. با کمک نرم افزار Defraggler بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .
یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بر بقیه رغیبان این است که ، اغلب نرم افزارهایی که عمل یکپارچه سازی را انجام می دهند همه درایو را با هم یکپارچه می کنند که بسیار زمانبر است . در صورتیکه با این نرم افزار می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید. مثلا شما یک درایو را یکپارچه کرده بودید ولی فایل تازه ای در ان کپی کرده اید اگر بخواهید با ویندوز یکپارچه سازی کنید باید کل درایو را دیفرگمنت با یکپارچه کنید ولی این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی همان فایل یا فولدر را به تنهایی دارد.

قابلیت های نرم افزار Defraggler
سرعت بالا در یکپارچه سازی هارد دیسک
یکپارچه سازی فایل
قابلیت یکپارچه سازی یک فایل یا حتی یک فولدر
کیفیت بالا و همچنین انجام یکپارچه سازی به طور کامل
پشتیبانی از FAT32 و NTFS
حجم پایین و استفاده کم از سیستم

Description

File size: 11.8 MBDefraggler! It differs from other defrag tools on the market, by enabling you to quickly and simply defrag the files you want to, without having to process the whole drive. Simply run it, select the file and defragment in seconds. No more struggling with the Windows defragmentation tool! And remember like all Piriform products, Defraggler is completely free for both corporate and individual use.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری