McAfee Quarantine Manager 7.1.1

McAfee Quarantine Manager 7.1.1

  • کاربرد : نرم افزار آنتی اسپم ایمیل ها
  • نسخه :Version 7.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intel Security Group
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام محصولی جدید و قدرتمند ساخته‌ی کمپانی امنیتی McAfee است که با هدف مدیریت ایمیل‌های دریافتی به کمک کاربران می‌آید. همانطور که می‌دانید سرویس‌های ایمیل با وجود کاربرد مفید در برقراری ارتباطات رسمی و اداری، در برخی مواقع نیز دریچه‌ای برای نفوذ هکرها و یا رسانه‌های تبلیغاتی هستند. همین موضوع سبب می‌شود که در پاره‌ای از مقاطع، کاربر تصمیم بگیرد که آدرس ایمیل خود را به کلی تغییر داده و با این کار، تا مدت‌ها مخاطبین خود را از دست بدهد. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت ایمیل‌ها بوده و جلوی بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی و حملات فیشینگ را می‌گیرد.

این برنامه که با عنوان مدیریت قرنطینه‌ها منتشر شده، قادر است نامه‌های تبلیغاتی را به لیست سیاه اضافه کرده و صندوق دریافت شما را تمیزتر از همیشه نگه دارد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید یک محیط قرنطینه را برای ایمیل‌های آلوده به ویروس، فایل‌های مخرب، حملات فیشینگ و … را در نظر گرفته و اسپم‌ها را نیز در همین بخش نگهداری کنید. با این کار، احتمال بروز حملات و خطر آلودگی سیستم به صفر رسیده و امکان مدیریت بهتر پیام‌های دریافتی فراهم خواهد شد.
ویژگی های نرم افزار McAfee Quarantine Manager :

– امکان ایاد اکانت مدیریت برای نظارت بر دامنه‌های خاص

– قابلیت کانفیگ تنظیمات از راه دور با ePolicy Orchestrator

– توانایی مدیریت کاربران مدیر در محیط نرم افزار

– جلوگیری از وقوع حملات هکری و مدیریت لیست‌های سفید و سیاه

– توانیی گزارش‌گیری سریع و آسان از تاریخچه

Description

McAfee Quarantine Manager (MQM) consolidates quarantine and anti-spam management functionality. It gives you a central point from which you can analyze and act upon emails and files that have been quarantined such as spam, phish, viruses, potentially unwanted content or any other undesirable content. It is effective in managing unsolicited bulk emails or spam. No anti-spam filter is capable of detecting all of the spam that flows through a network. Occasionally some emails may incorrectly be identified as spam. Administrators and users increasingly want to tune anti-spam products to suit their own environments and increase the effectiveness of their spam filtering.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری