ACDSee Video Studio 3.0.0.202

ACDSee Video Studio 3.0.0.202

  • کاربرد : ویرایش حرفه ای ویدیو
  • نسخه :Version 3.0.0.202
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ACDSee Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی، بدون نیاز به مهارت های فیلم سازی است. هر آنچه را که در تصویر می بینید، می توانید مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید، در واقع به کمک ACDSee Video Studio، شما می توانید تمامی خلاقیت های خود را برای زیباسازی فایل های ویدیویی تان به کار بگیرید. تنها کافیست فایل ویدیویی مورد نظر خود را به محیط نرم افزار وارد کنید و سپس با استفاده از ابزارهای موجود، ویدیوی خود را سفارشی سازی کنید. در این نرم افزار تعداد بسیاری از افکت های از پیش آماده شده وجود دارند که به زیبایی ویدیوهای شما کمک می کنند، همچنین شما توانایی برش، تکه تکه کردن فیلم ها، ادغام فایل ها، اضافه کردن متن روی فیلم و … را نیز دارا هستید.

علاوه بر این ها، ACDSee Video Studio می تواند به عنوان ابزاری جهت فیلمبرداری از محیط ویندوز و ساخت ویدیوهای آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید ویدیوهای خود را در انواع فرمت های ویدیویی MP4, AVI, WMV, MOV, M4V, MKV خروجی بگیرید و از آنان برای اهداف آموزشی، تجاری، تبلیغاتی و … استفاده کنید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار ACDSee Video Studio :

– مناسب برای ساخت و ویرایش انواع ویدیوهای جشن های تولد، فارغ التحصیلی، تبلیغاتی، ویدیوهای آموزشی و …

– امکان فیلمبرداری از محیط دسکتاپ و ساخت ویدیوهای آموزشی

– پشتیبانی کامل از طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی رایج

– امکان برش، تکه تکه کردن و یا چسباندن فایل های ویدیویی به هم

– امکان استفاده از افکت های زیبا برای ویدیوها

– امکان اضافه کردن متن بر روی ویدیوها

– امکان مشاهده پیش نمایش کار قبل از تهیه خروجی

– پشتیبانی کامل از رزولوشن های جدید و بسیار بالای صفحات نمایش

Description

With a simple, easy-to-master interface, powerful 64-bit performance, and high res results, ACDSee Video Studio 3 provides value-based video editing without the learning curve. Now featuring higher quality screen recording, support for still images, 3x faster recording save times, 4K rendering, a variety of creative filters, audio effects, flexible tracks that you can layer and blend, and much more, ACDSee Video Studio 3 is versatile content creation in one lean package.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری