Eplan Engineering Configuration (EEC) One 2.7

Eplan Engineering Configuration (EEC) One 2.7

  • 5.0 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری برای اتوماسیون طراحی الکتریکال
  • نسخه :Version 2.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Eplan
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در نرم افزارهای eplan (eplan electric , Eplan pro panel) ابتدا اصلی ترین مرحله تهیه مدارک مهندسی که همانا ترسیم wiring diagram است ،توسط طراح و به کمک ابزار های ترسیمی صورت می گیرد.سپس تمامی گزارشات از آن به صورت اتوماتیک استخراج می شود . این گزارشات می تواند شامل part list ، Enclosure legend ، Terminal Diagram ، Bill of material و ... باشد.
همچنین طراحی لایوت های سه بعدی نیز بر مبنای وایرینگ دیاگرام در محیط layout space نرم افزار eplan pro panel و با کمک ابزارهای مونتاژ سه بعدی صورت می گیرد.
بنابراین اولین قدم که رسم مدار wiring diagram بود ، تاکنون توسط طراح ایجاد می گردیده است.
در روش اتوماسیون طراحی ، wiring diagram نیز به صورت اتوماتیک تولید می گردد.
این قابلیت با ورود نرم افزار EEC one به خانواده نرم افزارهای گروه ایپلن امکان پذیر شد. این نرم افزار نخستین گام در روند اتوماسیون طراحی می باشد.
EEC one نرم افزاری است جانبی که می بایست همراه با Eplan electric یا Eplan pro panel نصب گردد.
این نرم افزار در بستر اکسل عمل می کند .با بهره گیری از ابزارهای موجود در آن و نیز با استفاده از ماکروهای از پیش تعریف شده در eplan ، می توان Wiring diagram را به صورت اتوماتیک تولید نمود.
از دیگر قابلیت های این نرم افزار تولید لایوت های سه بعدی اتوماتیک با استفاده همزمان EEC one و Eplan pro Panel می باشد.بدین صورت که بدون نیاز به وارد شدن به محیط 3 بعدی نرم افزار eplan pro panel تنها با وارد کردن اطلاعات لازم در محیط EEC one ، لایوت سه بعدی اتوماتیک تولید می شود.
از جمله مزایای نرم افزار EEC one را می توان به صورت زیر برشمرد:
- تولید اتوماتیک مدار شماتیک (wiring diagram)
- تولید لایوت های سه بعدی با استفاده از ماکروهای پیش ساخته
- ارتباط آنلاین EEC one با Eplan pro panel
- ثبت ویژگی های پروژه (Project properties) در محیط اکسل EEC one و انتقال آن به eplan .
(این ویژگی طراح را قادر می سازد که اطلاعات پروژه را مستقیما از مدارک native پروژه با فرمت اکسل به نرم افزار Eplan ارسال کند)
- ایجاد ساختار صفحات پروژه ، عنوان صفحات و... در سریع ترین زمان در محیط EEC One
- محیط کاربری user friendly
- امکان تهیه اتوماتیک inquiry
- کاهش 30 تا 50 درصد در هزینه و زمان پروژه

Description

EPLAN Software & Service GmbH & Co., is pleased to announce the availability of Engineering Configuration (EEC) One 2.7, is the first step into the world of automated Excel-based schematic generation for electrical engineering and fluid power on the basis of predefined standards such as EPLAN macros, value sets, variants.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری