Richardson Software RazorSQL 8.0.0 x64

Richardson Software RazorSQL 8.0.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال
  • نسخه :Version 8.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Richardson Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار پایگاه داده، ویرایشگر SQL و هدایتگر پایگاه داده است. این نرم افزار شامل یک موتور پایگاه داده ارتباطی است که نیاز به هیچ پیکربندی ندارد. برخی از ویژگی های اصلی موجود در نرم افزار RazorSQL ابزار های بصری برای ایجاد، ویرایش، توصیف، تغییر، حذف، و مشاهده جداول هستند. این نرم افزار شامل ابزار هایی برای وارد کردن و خروجی گرفتن از داده ها شما می باشد. همچنین شامل یک مرورگر پایگاه داده برای مشاهده اشیاء پایگاه داده و ساختار ها و یک ویرایشگر برنامه نویسی قوی با پشتیبانی از SQL، PL / SQL، TransactSQL، SQL PL، جاوا، XML و بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر می باشد.

با دانلود Richardson Software RazorSQL مدیریت کاملی بر پایگاه داده خود خواهید داشت. این نرم افزار از DB2، Derby / JavaDB، Firebird، FrontBase، HSQLDB، Informix، MySQL، OpenBase، Oracle، PostgreSQL، SQLite، SQL Server، Sybase Adaptive Server Enterprise و Sybase SQL Anywhere پشتیبانی می کند. همچنین می توانید به هر پایگاه داده متصل شوید که از JDBC یا ODBC (فقط ویندوز) از جمله Access، Daffodil، H2، Ingres، Interbase، Mimer SQL، Mckoi، Paradox، Pervasive، Pointbase، Solid and Teradata پشتیبانی می کند.

Description

RazorSQL is an SQL query tool, database browser, SQL editor, and database administration tool for Windows, (Mac OSX), Linux, and Solaris.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری