Tenorshare 4uKey v1.3.0.0

Tenorshare 4uKey v1.3.0.0

  • کاربرد : باز کردن قفل آیفون و آیپد
  • نسخه :Version 1.3.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tenorshare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند به منظور باز کردن قفل دستگاه‌های آیفون و آیپد است. همانطور که می‌دانید قابلیت قفل (Passcode) یا تاچ‌آی‌دی (TouchID) دستگاه‌های iOS یکی از ویژگی‌های امنیتی دستگاه‌های اپل به شمار می‌رود. این ویژگی به منظور حفظ حریم خصوصی کاربر در قبال دسترسی‌های غیرمجاز سایر افراد است. اما در برخی مواقع، همین ویژگی امنیتی برای کاربران دردسر ساز می‌شود. به عنوان مثال، زمانی که کودکان گوشی والدین خود را به دست می‌گرند، ممکن است رمزهای امنیتی مختلفی را برای باز کردن رمز دستگاه امتحان کنند. همین عمل سبب قفل شدن دستگاه برای مدت زمانی کوتاه می‌شود، اما اگر کودک این عمل را چندین مرتبه تکرار کند، محدودیت زمان گشودن قفل به صورت تساعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر، کاربرانی در دنیا هستند که آیفون و یا آیپد آن‌ها به مدت 40 الی 50 سال قفل شده است! باور این موضوع کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، ولی با کمی جستجو به واقعیت این امر پی خواهید برد! در چنین مواقعی تنها یک راهکار در پیش روی کاربر وجود خواهد داشت: ریستور کردن و خداحافظی با کلیه اطلاعات شخصی! ولی نگران نباشید؛ چرا که با استفاده از نرم افزار Tenorshare 4uKey، شما هم به آسانی می‌توانید بدون نیاز به ریستور کردن، قفل دستگاه Disable شده خود را باز کرده و مجددا امکان دسترسی به آن را فراهم کنید.ویژگی های نرم افزار Tenorshare 4uKey :

– امکان گشودن دستگاه‌های آیفون و آیپد بدون نیاز به رمز دستگاه

– حل مشکل غیرفعال (Disable) شدن آیفون و آیپد

– مناسب برای دستگاه‌های دست دوم

– سازگاری کامل با آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و …

– سازگاری با رمز قفل دستگاه و تاچ‌آی‌دی

Description

This iPhone/iPad passcode unlocker tool allows you to unlock iPhone when you forgot passcode or you just don't know the password on a second-hand iPhone/iPad. No matter it is a 4-digit passcode, 6-digit passcode, custom numeric code, or alphanumeric passcode, Tenorshare 4uKey is capable of removing forgotten password including Touch ID and Face ID info in a few minutes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری