وی اس تی / Composers Tools Thing Thong KONTAKT

Composers Tools Thing Thong KONTAKT
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : KONTAKT HUB
  • سال تولید : 2018

توضیحات

وی اس تی Thing Thong از شرکت Composers Tools یک بانک صدای الهام بخش و همه جانبه برای استفاده از صداهای percussion, pads, guitar و … به صورت تغییر یافته و پردازش شده و ابزاری برای طراحی صدا می باشد . این محصول تحت پلیر کانتکت همراه با محیط کاربری با ۴ ماژول منتشر شده است که هر کدام از آنها را می توانید تا ۸ لایه منبع صدا تنظیم کنید و برای هر یک از ۴ ماژول افکت ها و تنظیمات کاربردی اعمال کنید . این وی اس تی دارای Randomisation می باشد که تنها با یک کلیک می توانید از تنظیمات تصادفی و خلاقانه ای بهره ببرید . وی اس تی Thong Thong یک ابزار بسیار انعطاف پذیر است و شامل هر دو پخش one-shot برای ساخت ریتم و ملودی توسط کاربر و arpeggiator  برای ساخت ریتم در محیط داخلی وی اس تی می شود . لازم به ذکر است این محصول دارای مجموعه ای از صداهای از پیش طراحی شده می باشد .  
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری