بانک صدای پرکاشن / Big Fish Audio Suspense Cinematic Percussion and Soundbeds

Big Fish Audio Suspense Cinematic Percussion and Soundbeds
بانک صدای پرکاشن

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Big Fish Audio, Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بانک صدای Suspense Cinematic Percussion and Soundbeds از شرکت Big Fish Audio بیش از ۲۰ کیت آماده لایه باز برگرفته از لوپ های ساز های کوبه ای قدیمی و باستانی را شامل می شود که برای تولید موسیقی متن فیلم و موسیقی های سینمایی مناسب می باشد . این محصول انواع ریتم های ۴/۴، ۵/۴، ۶/۴ و ۷/۴  را در خود دارد . علاوه بر لوپ های ساز های کوبه ای بانک صدای فوق دارای لوپ های افکت های صوتی برگرفته از سینت و گیتار الکتریک می باشد . بانک صدای Suspense Cinematic Percussion and Soundbeds در ۲ نسخه KONTAKT و MULTiFORM​AT منتشر شده است . نسخه تحت پلیر کانتکت همراه با محیط کاربری ساده ای برای شخصی سازی لوپ ها منتشر شده است و نسخه MULTiFORM​AT  این محصول فرمت های مختلف Apple Loops ، REX ، RMX Installer و WAV-ACID را در اختیار شما قرار می دهد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری