کامل محصولات / Big EDM Complete

Big EDM Complete
کامل محصولات

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شرکت Big EDM یکی از تولید کنندگان معتبر بانک صدا در شاخه موسیقی الکترونیک می باشد . این شرکت همواره پکیج های لوپ و سمپل با کیفیت و جذابی را منتشر می کند که انواع سبک های موسیقی مدرن مثل  Bass House ، Brazilian Bass ، Future Bass ، Chillstep ، Dubstep ، Future Bounce ، Hybrid Trap ، Melbourne Bounce ، Progressive House ، Lazers ، Deep House ، Tropical House و … را پوشش می دهد . در این بخش از سایت برای شما کاربران گرامی پکیج تمام محصولات شرکت Big EDM را آماده دریافت کرده ایم که شامل ۴۶ پکیج لوپ و سمپل با کیفیت می شود . تمام محصولات این مجموعه با فرمت WAV منتشر شده و تقریبا تمام آنها نیز دارای فایل های MIDI می باشند و علاوه بر آن پریست های از پیش طراحی شده برای وی اس تی های محصوب SERUM ، SPIRE ، MASSVIE ، SYLENTH1 در بسیاری از محصولات موجود است . در صورتی که در شاخه های موسیقی EDM فعالیت می کنید این پکیج ارزشمند می تواند برای شما بسیار مفید باشد . ما برای شما هر محصول را به صورت جداگانه آپلود کرده ایم تا انتخاب مناسبی نسبت به سبک و سلیقه خود داشته باشید . لازم به ذکر است در بعضی از محصولات فایل های تصویری آموزشی نیز قرار داده شده است .  
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • اکبر حقی
    (04:13)   1399/1/12
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    فایل خرابه... اکسترکت نمیشه میگه مشکل داره.

بارگزاری