وی اس تی درام های خیابانی / Soundiron Street Bukit KONTAKT

Soundiron Street Bukit KONTAKT
وی اس تی درام های خیابانی

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2018

توضیحات

وی اس تی Street Bukit از شرکت Soundiron یک مجموعه عمیق از درام کیت های کلاسیک خیابانی Do-It-yourself می باشد که کیت های درام ساخته شده در شهر های مختلف را ارائه می دهد . به طور کلی به شهرهای سراسر جهان، شما اغلب نواختن درامرهای خیابانی را دیده و شنیده اید که از انواع مختلف سطل های پلاستیکی بزرگ و کوچک، گلدان ها، تابه ها و دیگر ضایعات تولید شده و به نمایش می گذاشته می شوند و هر اشیاء پیدا شده را به نوعی درام کیت تبدیل می کنند . آنها با میله های مارپیچ یا سنگ، جوش، قلاب و دست و … با تکنیک های تخصصی اقدام به تولید صدای درام  می کنند – آنها برای تولید صداهای منحصر به فرد “باس درام” لبه ی یک سطل بزرگ را با سرعت های مختلف به عقب و جلو رها می کنند . وی اس تی Street Bukit چندین نوع از این درام های خیابانی را شبیه سازی می کند .

Description

 
آموزش نصب تحت پلیر کانتکت اجرا می شود .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری