وی اس تی پد / Finishing Move Posthuman KONTAKT

Finishing Move Posthuman KONTAKT
وی اس تی پد

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Posthuman از شرکت Finishing Move یک بانک صدای پد و بافت های سینمایی تحت پلیر کانتکت می باشد . این بانک صدا دارای بیش از ۵۰ فایل اینسترومنت برای اجرا در کانتکت پلیر می باشد که برای تولید آنها از ۴ گیگابایت سمپل بهره برداری شده است . این محصول دارای محیط کاربری سفارشی سازی شده توسط تولید کننده موسیقی الکترونیک Brian Trifon می باشد که امکانات ویژه ای برای تغییر و رسیدن به صدای دلخواه به شما می دهد . هر یک از صداهای وی اس تی Posthuman  دارای ۴ لایه می باشد که قابل ترکیب و تغییر هستند . وی اس تی Posthuman  می تواند برای هر نوع موسیقی که در آن پد های زیبا برای فضاسازی کاربرد دارد مفید باشد و انتخاب بسیار مناسبی برای سازندگان موسیقی متن فیلم و بازی های رایانه ای است . این مجموعه با پردازش زیاد بر روی صداهای گیتار ، پیانو ، ماندولین ، وکال ، ساکسیفون و سینت و … تولید شده است . در ادامه مطلب همراه ما باشید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری