وی اس تی / Native Instruments Session Guitarist Electric Sunburst KONTAKT

Native Instruments Session Guitarist Electric Sunburst KONTAKT
وی اس تی

  • 2.5 (2 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Native Instruments
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Electric Sunburst از Native Instruments یکی دیگر از سری محصولات Session Guitarist این شرکت می باشد . این بانک صدای پیشرفته یک گیتار الکتریک بی نظیر و ایده آل برای تولیدات موسیقی مدرن است . این یک کتابخانه جامع از الگوهای آماده strumming، arpeggios جمع آوری شده است و انواع ریتم ها و آکورد ها را برای شما به ارمغان می آورد . وی اس تی ELECTRIC SUNBURST موتور مشابهی را ارائه می دهد که در Session Guitarist 2 و Session Guitarist 1 از آن استفاده شده است . این محصول دارای مجموعه ای از افکت های کاربردی و با کیفیت بالای گیتار مثل آمپر ها ، شبیه سازی های کابینه ، سه نوع اعوجاج ، چهار مدولاسیون ، اکولایزر ، دو کمپرسور، شبیه سازی نوار، ریورب و تاخیر می باشد . از ۱۵۴ الگو آماده طیف گسترده ای از ریف های واقع گرایانه ، آرپرژ ، آکورد انتخاب کنید و به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید . از دیگر امکانات وی اس تی فوق می توان به حالت Autochord اشاره کرد که برای کاربران بدون داشتن تجربه قبلی از نواختن گیتار الکتریک می تواند بسیار مفید باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • سید عرفان لسان
    (09:14)   1397/4/3
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام و خسته نباشید از ... ممنون سایت بی نظیر و فوق العاده شما ...

    میشه راهنمایی کنین که این Vst روی کدوم ورژن از کانتکتهای کرک شده اجرا میشه ؟؟

    رو ورژن 6.3.8 ارور میده .... ورژن های بالاتر هم اجرا نمیشه ... شاید من وارد نیستم .. ممنون از اساتید محترم

    پاسخ مدیریت: با سلام،
    بعد از بررسی معلوم شد که تنها یک نسخه به صورت کپی از این نرم افزار یافت میشه که داخل سایت هست. توی سایت اصلی نرم افزار مطالبی راجع به طریقه راه اندازی آمده که شاید کمکتون کنه در ضمن جایی آمده بود که این نرم افزار ورژن 5.7.1 به بالا را پشتیبانی میکند.
    با آرزوی موفقیت.

بارگزاری