وی اس تی پرکاشن هندی / Cryptocipher Solo Dholak KONTAKT

Cryptocipher Solo Dholak KONTAKT
وی اس تی پرکاشن هندی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Solo Dholak از شرکت Cryptocipher  یک بانک صدای مجازی از ساز کوبه ای هندی Dholak می باشد که به صورت اصلی نواختن توسط کاربر و ریتم های آماده منتشر شده است . Dholak یک ساز کوبه ای دو طرفه است . طرف بزرگتر صداهای باس را تولید می کند و سمت کوچکتر صداهای treble pitches . این ساز شبیه به Punjabi dhol اما با اندازه ای کوچکتر می باشد که به جای چوب برای نواختن از دست و انگشت ها استفاده می شود . پوسته این ساز از چوب با کیفیت بالا ساخته شده است . Dholak ابزار کوبه ای بسیار محبوب در هند است . از زمان اختراع آن در صنعت فیلم هند و موسیقی عامیانه هند استفاده شده است و به طور گسترده ای در qawwali , bhajans , kirtan , lavani و bhangra استفاده می شود . این روزها Dholak در بسیاری از ژانرهای موسیقی تلفیقی استفاده می شود . و اما وی اس تی Solo Dholak بدون شک اولین و کاملترین شبیه ساز مجازی این ساز است که با بهره گیری از ۱۲،۹۰۰ سمپل ضبط شده با تجهیزات با کیفیت بالا منتشر شده است . از امکانات این وی اس تی می توان به موقعیت های میکروفن گذاری گوناگون با قابلیت تنظیم ، لایه بندی و ترکیب ۲ صدا ، کنترل Volume / Pan / Tune ، بسیاری از ریتم های آماده موسیقی سنتی و کلاسیک هندی با فرمت MIDI اشاره کرد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری