وی اس تی ساخت ریتم / Soundiron Antidrum Machine KONTAKT

Soundiron Antidrum Machine KONTAKT
وی اس تی ساخت ریتم

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Antidrum Machine  از شرکت Soundiron یک بانک صدای ساخت ریتم با استفاده از  انواع ساز های موسیقی و سطوح و اشیاء مختلف مثل اسباب بازی، آشغال، ماشین آلات، ابزار و … می باشد . این محصول شامل تمام نسخه های Antidrum 1, Antidrum 2, and Antidrum 3 که پیش از این توسط این شرکت منتشر شده است می شود و علاوه بر آن دارای صداهای Junk, Luftballoon, Luminabells, PVC Beatbox Ensemble, و Snow Drums می باشد . وی اس تی Antidrum Machine یک مجموعه الهام بخش و خلاقانه برای استفاده در سبک های مختلف موسیقی و ایجاد ریتم ها با صداهای متفاوت است . محیط کاربری وی اس تی امکانات کاملی برای کنترل ، تغییر و صداسازی مثل LFO, filter, volume, attack, offset, release, bass, treble, pitch و panning را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین دارای پنل ARP برای استفاده از ریتم ها و ساخت ریتم جدید می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پنل افکت های کاربری با ۱۸ ماژول قدرتمند اشاره کرد که هر کدام با کنترل های قابل تنظیم در دسترس قرار می گیرند . وی اس تی Antidrum Machine دارای ۳۹ فایل اینسترومنت و بیش از ۱۰۰۰ تنظیم از پیش طراحی شده می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری