وی اس تی پرکاشن بومی / Soundiron Angklung KONTAKT

Soundiron Angklung KONTAKT
وی اس تی پرکاشن بومی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Angklung یک ساز  موسیقی پرکاشن از اندونزی است که از تعداد زیادی لوله چوب بامبو متصل شده به یک قاب بامبو ساخته شده است . ساز Angklung در سراسر جنوب شرقی آسیا محبوب است، اما در حال حاضر در حال حاضر در استان Banten در اندونزی بیشتر استفاده می شود و توسط Sundanese برای قرن ها نواخته شده است . شرکت Soundiron اقدام به شبیه سازی و ایجاد نسخه مجازی این ساز تحت پلیر کانتکت گرفته است و اکنون در این بخش از سایت وی اس تی Angklung را آماده دریافت کرده ایم . وی اس تی Angklung دارای ۷ ایستگاه از پیش تعیین شده، بیش از ۶۷۰۰ سمپل و بیش از ۵۰ نوع convolution impulses سفارشی می باشد . محیط کاربری وی اس تی دارای تمام ابزار مورد نیاز برای کنترل ساز می باشد و علاوه بر آن افکت های ریورب و اکولایزر نیز برای آن در نظر گرفته شده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری