وی اس تی / Soundiron Alto Glockenspiel KONTAKT

Soundiron Alto Glockenspiel KONTAKT
وی اس تی

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Soundiron 2018
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Glockenspiel نام یک ساز پرکاشن از خانواده bells می باشد که متشکل از مجموعه ای از کلید تنظیم و مرتب در کنار هم می باشد و با استفاده از مضراب نواخته می شود . وی اس تی Alto Glockenspiel از شرکت Soundiron یک بانک صدای کوک شده و تنظیم شده از نوعی Glockenspiel است که دارای یک صفحه کلید جمع و جور ۲۵ کلیدی می باشد . این ابزار معمولا در ارکسترهای دانش آموزی استفاده می شود و دارای دامنه طبیعی A4-A6 است، اما شرکت سازنده این وی اس تی محدوده قابل پخش آن را از A-1 به G8 گسترش داده است تا امکان یادداشت های شدید و کم وجود داشته باشد .  وی اس تی فوق با ۳ حالت مضراب hard mallet, soft mallet و choked به ثبت رسیده است و دارای ۲ موقعیت میکروفن گذاری نزدیک و دور است . علاوه بر شبیه سازی دقیق ساز Glockenspiel وی اس تی فوق دارای بیش از ۶۰ صدای از پیش طراحی شده ambient pads, leads و atmospheres می باشد . بانک صدای Alto Glockenspiel دارای نوعی Glockenspiel در محدوده سنی کودکان نیز می باشد .

Description

 

آموزش نصب تحت پلیر کانتکت اجرا می شود .

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری