وی اس تی باس / Best Service Chris Hein Bass KONTAKT

Best Service Chris Hein Bass KONTAKT
وی اس تی باس

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Chris Hein Bass از شرکت Best Service مجموعه ای از گیتار ها و ساز های باس را شامل می شود که تعداد آنها به ۶ نوع گوناگون می رسد . وی اس تی تحت پلیر کانتکت همراه با محیط کاربری ساده ای برای کنترل ساز ها و انتخاب تکنیک های مختلف نوازندگی منتشر شده است . کمپانی Best Service برای این محصول خود تا ۸ لایه داینامیک در نظر گرفته است که باعث جلوگیری از تکرار سمپل ها در شدت های اجرای مختلف می شود . وی اس تی فوق انواع تکنیک ها و حالت های repetition-hotkeys, keys-vibrato, fall-control, bridge/center playing, pickup micro-blending, expression-samples, pinch-harmonics, automatic-mode, slide-mode, chord-mode و … را شتیبانی می کند .
آموزش نصب 1 - دیسک مجازی اول را مانت کرده و اقدام به نصب بانک صدا در یک مسیر مشخص کنید . 2 - در ادامه نصب دیسک های مجازی بعدی را مانت کنید . 3 - پس از نصب پوشه بانک صدای نصب شده را از طریق گزینه ADD LIBRARY تحت پلیر کانتکت اجرا کنید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری