وی اس تی گروه کُرال مردان / Soundiron Mars Symphonic Men’s Choir KONTAKT

Soundiron Mars Symphonic Men’s Choir KONTAKT
وی اس تی گروه کُرال مردان

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Mars Symphonic Men’s Choir از شرکت Soundiron یک بانک صدای گروه سمفونیک کُرال مردان ۳۰ نفره همراه با ۳ وکالیست سلو اسلاویزیون (لیتوگرافی روسی) و لاتین است که طیف گسترده ای از هر ۲ زبان را برای اجرا در ختیار کاربر قرار می دهد و علاوه بر آن دارای مجموعه بزرگی از افکت های صوتی گروه کُرال مثل shouts, sweeps, clusters, etc می باشد .فایل های صوتی وی اس تی Mars Symphonic Men’s Choir به مدت ۱۰ شبانه روز در یک کلیسا با استفاده از ۱۰ میکروفن با موقعیت های مختلف در فاصله ۱ تا ۲۵ متری به ثبت رسیده است و به همین دلیل محیط کاربری وی اس تی به شما امکان تنظیم میکروفن گذاری به ۲ صورت stage و  hall را می دهد . وی اس تی فوق دارای مجموعه ای از صداهای فضاسازی ، افکت های صوتی و بافت های صوتی برگرفته از وکال را در خود دارد . .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری