وی اس تی درام / Perfect Drums v1.5.0 (WiN and OSX)-R2R

Perfect Drums v1.5.0 (WiN and OSX)-R2R
وی اس تی درام

  • 2.0 (2 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Perfect Drums از شرکت Naughty Seal Audio  ابزاری  نوآورانه از درام مجازی است که شامل یک موتور نمونه گیری هوشمند می باشد که هر کسی را قادر می سازد که ابزار های مولتی سمپل درام ایجاد کرده و از آنها در پروژه های خود استفاده یا به اشتراک بگذارد . وی اس تی Perfect Drums یک کیت درام کامل توسط مهندسان باتجربه در یک استودیوی حرفه ای ضبط شده اند را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . این وی اس تی یک SAMPLER نیز به شمار می آید که امکانات ویژه ای را برای کنترل و ویرایش سمپل ها در خود دارد . از دیگر ویژگی های وی اس تی درام Perfect Drums می توان به میکسر داخلی و انعطاف پذیری بسیار بالا برای کنترل اجزای درام اشاره کرد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه از وی اس تی درام Perfect Drums را از سایت برای سیستم عامل های ویندوز و مک همراه با بانک صدای کامل دریافت کنید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری