وی اس تی گیتار الکتریک / MusicLab RealStrat v4.0.0.7250 (WIN OSX)-R2R

MusicLab RealStrat v4.0.0.7250 (WIN OSX)-R2R
وی اس تی گیتار الکتریک

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Fender Stratocaster محبوب ترین گیتار الکتریکی از ۵۰ سال پیش تا به امروز است. این ساز توسط بسیاری از گیتاریست های پیشرو مورد استفاده قرار گرفته است و بنابراین می توان در بسیاری از سوابق تاریخی صدای آن را شنید. RealStrat  ابزار مجازی مبتنی بر سمپل با روشی نوآورانه برای مدل سازی صدا گیتار و تکنیک های اجرای گیتار از شرکت MusicLab می باشد که با نمونه برداری دقیق و حرفه ای گیتار Fender Stratocaster  را در اختیار شما قرار می دهد . وی اس تی فوق قابلیت پخش باور نکردنی را بر اساس حالت های عملکرد منحصر به فرد و طرح بندی صفحه کلید با استفاده آسان و همچنین کلید سوئیچ پیشرفته / پدال / سرعت و … فراهم می کند . وی اس تی فوق تقریبا تمام حالت های نوازدگی مورد نیاز مثل including mute, bridge mute, harmonics, pinch harmonics, unison bend, strumming, picking, chord chopping, scrapes و … را پوشش می دهد . آخرین نسخه از وی اس تی گیتار الکتریک RealStrat v4 توسط تیم R2R کرک شده و اکنون در سایت آماده دریافت می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • سیدمصطفی
    (14:18)   1398/7/22
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام.
    چرا فایلهاتون اکسترکت نمیشه.
    پیغام no archive میده

بارگزاری