وی اس تی پرکاشن خاورمیانه / Zero-G Eastern Percussion Module KONTAKT

Zero-G Eastern Percussion Module KONTAKT
وی اس تی پرکاشن خاورمیانه

  • 3.0 (2 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : ZERO-G
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Eastern Percussion Module از شرکت Zero-G یک موتور ریتم گروهی پرکاشن های خاورمیانه ای می باشد برای ایجاد ریتم و سبک به صورت واقع گرایانه تولید شده است . وی اس تی فوق بیش از ۵۰۰۰ نمونه درام با کیفیت بالا را در یک رابط کاربری بصری فوق العاده دینامیکی با کنترل کامل میکسر و افکت با کیفیت بالا و انتخاب زیادی از ریتم های MIDI را در اختیار شما قرار می دهد که سبک ها و ریتم های کشور های عربی ، خاورمیانه، مصر، شمال آفریقا و سبک ترکی را پوشش می دهد . هر یک از سازهای کوبه ای شخصی می تواند در بسیاری از راه ها برای ایجاد ایسترومنت و موسیقی های مختلف کاملا منحصر به فرد شخصی سازی شود . محیط کاربری به شما امکان کنترل EQ, transients, compressor, saturator, pan, volume, tune, RR, AHD, mute, solo, reverb را می دهد . برای ساخت این محصول از انواع پرکاشن های bongos, triangle, shaker, cup, kasser, ras, davul, tar, daf , Doholas , Darabukas , Claps , Riqs استفاده شده است . این محصول توسط شرکت findasound ساخته شده است که پیش از این وی اس تی های خاورمیانه ای با کیفیتی را تولید کرده است و اکنون امتیاز آن توسط شرکت Zero-G خریداری شده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری