وی اس تی درام / uJAM Virtual Drummer SOLID v1.0.0.1008 CE-V.R

uJAM Virtual Drummer SOLID v1.0.0.1008 CE-V.R
وی اس تی درام

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با یکی دیگر از وی اس تی های درام جدید شرکت UJAM در خدمت شما هنرمندان گرامی هستیم . وی اس تی SOLID از شرکت UJAM یک ابزار مجازی درام آکوستیک به صورت ریتم های آماده می باشد که بیش از ۳۰ سبک و ۷۲۰ الگو های آماده ریتم را در ۵ نوع درام کیت اجرا می کند . پس از پخش وی اس تی های گیتار قدرتمند و متفاوت شرکت uJAM و استقبال خوب از آنها اینبار با وی اس تی درام این شرکت در خدمت شما هستیم . کار با این محصول بسیار ساده است در مرورگر تنظیمات از پیش طراحی شده سبک مورد نظر را انتخاب کنید . اکنون بخشی از صفحه کلید ها به یکی از اجزای درام اختصاص داده شده اند و می توانید ریتم دلخواه خود را بسازید و باقی آنها بخش های یک پروژه موسیقی مثل intro , verse , fills , chorus و … را کنترل می کنند که با زدن هریک از آنها ریتم های آماده اجرا خواهد شد . وی اس تی Virtual Drummer PHAT با تمپو پروژه کاملا هماهنگی دارد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به میکسر داخلی برای کنترل اجزای درام ، کومپرسور هوشمند ، Humanize و Feel برای افزودن واقع گرایی به صدای خروجی اشاره کرد . .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • محمد علی
    (23:39)   1397/5/6
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    عالیه

بارگزاری