وی اس تی / Embertone Tomato Paste Kalimba KONTAKT

Embertone Tomato Paste Kalimba KONTAKT
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Kalimba یک سازنده موسیقی آفریقایی است که شامل یک پایه چوبی (که اغلب دارای یک رزوناتور است) که با مته های فلزی متصل شده به آن می شود . mbira معمولا به عنوان بخشی از خانواده lamellaphone، و بخشی از خانواده idiophone از آلات موسیقی طبقه بندی شده است. نام این ساز در نقاط مختلف بومی آفریقایی لیکمبلی، مبیلا، مبریا هورو، مبریناجی، مبریناونا نونگا، سانسو، زانزو، کریمبائو، ماریمبا، کریمبا، کالیمبا می باشد . شرکت Embertone با پخش وی اس تی Tomato Paste Kalimba یک بانک صدای متفاوت از این ساز را برای شما فراهم می آورد که با استفاده از arpeggiator که پیش از این در وی اس تی Embertone Jug Drums از آن استفاده شده بود ریتم های متفاوت و بدون زمان مشخصی را ایجاد می کند . وی اس تی فوق دارای ۵۰ پریست از پیش طراحی شده می باشد . از شما عزیزان دعوت می کنیم به تماشای دموی تصویری Tomato Paste Kalimba در ادامه مطلب .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری