وی اس تی درام / Audio Assault Druminator v1.0 WiN-OSX RETAiL

Audio Assault Druminator v1.0 WiN-OSX RETAiL
وی اس تی درام

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Druminator نام جدیدترین محصول شرکت Audio Assault می باشد . این محصول یک ابزار مجازی درام آکوستیک است که امکانات ویژه ای برای کنترل کامل درام را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که از آنها می توان به میکسر داخلی با کانال های مجزا برای هر یک از اجزای درام ، پنل افکت های مورده نیاز Compressor, Clipping, Saturation, Transient Shaping & Reverb per channel ، تنظیم میکروفن گذاری و … اشاره کرد . وی اس تی Druminator به تازگی برای سیتم عامل های ویندوز و مک کرک شده است و اکنون در سایت آماده دریافت می باشد .

Description

 
آموزش نصب 1 - وی اس تی را در مسیر پیش فرض وی اس تی های خود نصب کنید . 2 - وارد پوشه library شوید . 3 - برای نصب بانک صدا در ویندوز پوشه Druminator را در مسیر زیر بریزید : My Documents/Audio Assault/ 4 - برای نصب بانک صدا در مک فایل Druminator Library.dmg را اجرا کرده و بانک صدا را در مسیر زیر بریزید : Documents/Audio Assault Folder
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری