بانک صدای سینمایی / Dieguis Productions Cinematic Motion KONTAKT MULTiFORMAT

Dieguis Productions Cinematic Motion KONTAKT MULTiFORMAT
بانک صدای سینمایی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بانک صدای Cinematic Motion از شرکت Dieguis Productions مجموعه ای از موزیک های آماده به صورت لایه باز سینمایی را در اختیار شما قرار می دهد . برای ساخت این محصول از هنرمندانی مانند هانس زیمر، کلیف مارتینز، جیمز نیوتن هوارد، توماس نیومن، گرانش و … الهام گرفته شده است . بانک صدای Cinematic Motion دارای ۳ تم اصلی فضاسازی ، اتمسفریک و بافت های دراماتیک است . از ساز ها و صداهای استفاده شده در این بانک صدا می توان به Soundscapes، Pulses Rhythmic، Synthes sequenced، Cinematic Percussion، SFX، Synth Brass، استرینگ و لایه های ارکستری، Ambiences، Drones، Pianos، Pads و بسیاری دیگر اشاره کرد . بانک صدای Cinematic Motion به ۲ صورت اصلی مولتی با فرمت های ACID, Apple Loops, REX2, RMX, WAV و فرمت قابل اجرا تحت پلیر محبوب کانتکت همراه با محیط کاربری کاملی برای کنترل بخش های مختلف کیت ها و تغییر در آنها برای شخصی سازی منتشر شده است . .  

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری