نسخه تحت کانتکت وی اس تی / East West Quantum Leap RA KONTAKT

East West Quantum Leap RA KONTAKT
نسخه تحت کانتکت وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی quantum leap RA محصولی از کمپانی East West می باشد ، تشکیل شده از ساز های بومی ایرانی ، شرقی و دیگر نقاط جهان ، سازهایی ماننده : سنتور ، ستار ، عود ، درام ، ضرب ، پرکاشن ، فلوت ، ویولن ، کمانچه ، نی ایرانی و … در این مجموعه موجود می باشد ، تمام ساز های این وی اس تی به صورت ۱۰۰% طبیعی رکورد و جمع آوری شده است ، با استفاده از quantum leap RA می توانید از بسیاری ساز های سنتی در موسیقی خود به صورت طبیعی بهره ببرید ، یکی از مهمترین ویژگی های این وی اس تی داشتن طبیعی ترین و کاملترین ساز سنتور ایرانی می باشد که پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به این ساز ایرانی این وی اس تی را از دست ندهید . در این بخش از سایت با نسخه تحت کانتکت این وی اس تی محبوب در خدمت شما هستیم که اینبار همراه با محیط کاربری می باشد . برای ساخت این نسخه از اسکریپت وی اس تی  Ethno World 5 استفاده کرده ایم یعنی با محیط کاربری وی اس تی  Ethno World 5 اکنون شما می توانید تمام ساز ها و صداهای وی اس تی quantum leap RA را تحت کنترل کامل قرار بدید و از امکانات ویژه ای بهره مند شوید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری