پلوتو 1

پلوتو 1

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 360 / 25 fps
  • زمان : 06:04

توضیحات

پلوتو یکی از شخصیت‌های محبوب کمپانی انیمیشن‌سازی «دیزنی» است که همراه با میکی ماوس، دانلدداک، مینی‌ماوس، گوفی و دیزی داک یکی از شش ستاره برتر کمپانی دیزنی محسوب می‌شود. پلوتو در کارتون‌های بسیاری همراه این شخصیت‌ها یا به تنهایی حضور داشته و طی این سال‌ها همچنان دوست داشتنی باقی مانده است. با این‌که از نظر خصوصیات ظاهری او و گوفی هر دو سگ هستند؛ اما گوفی یک شخصیت انسان‌نماست و پلوتو به صورت یک سگ واقعی ـ که رفتارهای حیوانی دارد ـ طراحی شده است، یعنی روی چهار پا راه می‌رود و کارهایی شبیه سگ‌های دیگر انجام می‌دهد. او عاشق ماجراجویی است و همیشه در صدد محافظت از صاحبش میکی است. غذایش را در ظرف سگ می‌خورد و عاشق استخوان و لیسیدن دوستانش است. این شخصیت کارتونی صحبت نمی‌کند و فقط با حالات صورت و نوع پارس کردن و غریدنش مقصود خود را می‌رساند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری