پت و مت 4

پت و مت 4

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 320 / 25 fps
  • زمان : 06:59

توضیحات

پت و مت (نام اصلی در زبان چک به معنی پات و مات در شطرنج) انیمیشنی ست که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف) در کشور چک ساخته‌شده است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت است. این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ریزهای اطراف خود، دارند! که در نتیجه، مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. در نهایت، هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند. در این پویانمایی کلیه ابزار و لوازم فنی که معمولاً برای انجام کارهای فنی و تأسیساتی لازم می‌شود از قبیل چکش، مته، انواع پیچ و مهره، گیره کار، مقیاس اندازه‌گیری و غیره در اندازه‌ای کوچک و با دقت زیاد ساخته شده و توسط شخصیت‌های پویانمایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پت و مت با اعتماد به نفس بالا و البته مهارت زیاد در کار با این ابزار فنی، کاملاً بی‌پروا به تخریب آنچه موجود است می‌پردازند و البته نتیجه کار هم کاملاً از قبل قابل پیش‌بینی است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری