وی اس تی آوا / Stefano Maccarelli Clara’s Vocals

Stefano Maccarelli Clara’s Vocals
وی اس تی آوا

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2016

توضیحات

وی اس تی تحت کانتکت آوا های سینمایی خواننده ای زن به صورت سلو ، Clara’s Vocal نام ابزاری برای استفاده از وکال های سینمایی در پروژه های مختلف می باشد ، این مجموعه دارای ۵۴ فایل اینسترومنت ترکیبی می باشد که ۷۷۷ سمپل در آنها کار گرفته شده است ، وی اس تی Clara’s Vocal دارای تمپو ( سرعت اجرا ) مشخص شده برای هر فایل اینسترومنت می باشد همچنین این وی اس تی با تمپوی پروژه در نرم افزار آهنگسازی کاملا هماهنگ بوده و با تغییر تمپوی پروژه سرعت اجرا در Clara’s Vocal تغییر خواهد کرد ، وی اس تی Clara’s Vocal با ۳ صورت اصلی دسته بندی شده است که شامل مجموعه ملودی های از پیش رکورد شده ، امکان ایجاد ملودی توسط کاربر با صداهایی مثل eg. Uh, Ah, Mmm, Oooh و افکت هایی که از وکال ساخته شده و برای فضا سازی کاربرد دارند ، در ادامه ی مطلب از دموی تصویری محصول دیدن فرمایید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری