CyberLink Power2Go Platinum 12.0.0516.0

CyberLink Power2Go Platinum 12.0.0516.0

  • کاربرد : نرم افزار رایت
  • نسخه :Version 12.0.0516.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CyberLink
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دانلود CyberLink Power2Go نرم افزاری بسیار کامل برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray در کنار دیگر امکانات لوح های فشرده می باشد. رایت لوح های فشرده ویژه ویدیو به صورت video dvd و video cd و blu-ray و همچنین رایت عکس بر روی لوح های فشرده با قابلیت پخش در دستگاه های مالتی مدیا و همچنین ساخت اسلایدشو از عکس ها به همراه موزیک و افکت و رایت مستقیم روی لوح فشرده از امکانات این نرم افزار می باشد. رایت انواع اطلاعات به صورت دی وی دی دیتا و همچنین رایت فایل های صوتی و موزیک با قابلیت پخش در موزیک پلیر ها نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود.

قابلیت ویژه ای که با دانلود CyberLink Power2Go به کاربران تقدیم می شود، توانایی رایت دیسک های ادامه دار می باشد. به صورتی که اگر حجم اطلاعات درخواستی از میزان دیسک بیشتر باشد نرم افزار می تواند تا حد مجاز را روی دیسک ۱ رایت نموده و باقی اطلاعات را به صورت خودکار با درخواست دیسک جدید بر روی آن ها رایت نماید. این موضوع برای رایت بازی های یا محتواهایی که به صورت پیوسته در یک فایل حجیم قرار می گیرند، بسیار مناسب خواهد بود.نرم افزار CyberLink Power2Go قابلیت تهیه فایل های ایمیج و رایت آن ها روی لوح های فشرده و Mount نمودن فایل های ایمیج و همچنین رایت لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray قفل دار را دارا می باشد. توانایی ریپ نمودن دیسک های صوتی و ریپ نمودن دی وی دی های فیلم نیز از جمله امکانات دیگر این نرم افزار می باشد. به طور کل با دانلود این نرم افزار به طور کامل تمامی نیاز های مربوط به لوح های فشرده را بر طرف خواهید نمود.

Description

Power2Go is an easy-to-use yet powerful solution for all your burning, backup and media conversion needs. With more patented technologies and the widest range of supported disc and mobile formats, you can play media anywhere including on your mobile devices. Integration to Facebook, Flickr, YouTube & Vimeo lets you take online content offline. And advanced military-grade 256-bit encryption ensures secure burning and backup of your data. Power2Go is the end-to-end solution you can trust.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری