FlixGrab+ 1.1.5.1608 Premium

FlixGrab+ 1.1.5.1608 Premium

  • کاربرد : نرم افزاری برای دانلود سریال های Netflix، برنامه های تلویزونی، مستند ها و...
  • نسخه :Version 1.1.5.1608
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : freegrabapp
  • سال تولید : 2018

توضیحات

FlixGrab ابزاری منحصر به فرد برای دانلود کامل سریال های Netflix، برنامه های تلویزونی، مستند ها، موسیقی ها و ... با کمک سریع ترین استریم ها می باشد. با این برنامه می توانید هر فیلمی را از Netflix بگیرید و آن را به شکل آفلاین مشاهده کنید. هیچ محدودیتی در سر راه شما وجود نخواهد داشت. رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و ویدیو ها را با کیفیت های متفاوت و دلخواه می توانید دانلود کنید. از کیفیت HD نیز پشتیبانی می شود. لیست دانلود های خود را از یک فایل لود کنید. بهترین کیفیت و زبان صوتی به شکل اتوماتیک برای شما انتخاب خواهد شد. حتی می توانید دانلود های خود را اولویت بندی کنید و برخی را Stop نمایید. مدیریت فایل ها به سادگی صورت می گیرد و تنها کاری که لازم است انجام دهید کپی کردن لینک های حاوی ویدیوی Netflix و پیست کردن آن درون برنامه می باشد.



ویژگی های نرم افزار FlixGrab:



- مدیریت آسان فایل ها

- اولویت دهی به لیست دانلود

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- امکان انتخاب کیفیت دلخواه برای فیلم

- شناسایی اتوماتیک بهترین صوت و زبان

Description

FlixGrab+ is an unique application for downloading entire NetFlix serials, TV shows, documentaries, movies. With the FlixGrab you can download and watch any NetFlix video offline on any device without spending internet traffic and without disrupting NetFlix limitations!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • hhhhyu
    (23:24)   1398/1/19
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    hhtggftt

بارگزاری