Dassault Systemes Dymola v2018

Dassault Systemes Dymola v2018

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی سیستم‌های یکپارچه در خودروسازی، هوافضا، روباتیک
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systemes
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار Dymola (محصول کمپانی Dassault Systemes) امکان مدل‌سازی و شبیه سازی سیستم‌های یکپارچه و پیچیده را برای استفاده در پروژه‌های خودروسازی، هوافضا، روباتیک و موارد این چنینی فراهم می‌نماید. این کتابخانه داینامیک، با استفاده از یک فن‌آوری شبیه سازی فوق‌العاده و زبان برنامه‌نویسی Modelica، مشکلات مربوط به تحلیل و مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده چند رشته‌ای را برطرف می‌‎کند. نرم‌افزار Dymola عملیات طراحی، آزمایش، شبیه سازی و پردازش نهایی مدل‌ها را بهترین شیوه ممکن انجام می‌دهد. آخرین نسخه این برنامه قدرتمند توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
امکان یافتن نقاط ضعف عملیات شبیه سازی و آماده سازی مدل‌ها برای اجرای این عملیات.
امکان دستیابی به سرعت شبیه‌سازی 100 برابری.
قابلیت تایپ مستقیمِ عباراتی مانند 47 pF.
امکان مقیاس گذاری مناسب براساس واحدهای SI.
ارائه ابزارهای مناسب برای سیستم‌های هیدرولیک و نیروگاه‌های پیشرفته.

Description

Dymola, Dynamic Modeling Laboratory, is a complete tool for modeling and simulation of integrated and complex systems for use within automotive, aerospace, robotics, process and other applications. Rapidly solve complex multi-disciplinary systems modeling and analysis problems, using Dymola's best-in-class Modelica and simulation technology. Dymola is a complete environment for model creation, testing, simulation and post-processing.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری